Dagens begivenheter...

Idag blev det sovmorgon! Sååå skönt. Vaknade vid halv 9.
Bestämde mig för att ta odjuren till Kabusa o gå en långpromenad. O så blev det.
Alla 3 på samma bild :-)
Fasen vad jag var putt över att jag inte tog med min riktiga kamera... Men de här får duga.
Tyson med sin älskade boll
Tjejorna poserar :-)

Efter promenaden åkte jag förbi OlofViktors o köpte med en smörgås med kräftstjärtar o chiliaioli. MUMS, säger jag bara. Även en mocha latte och saffranskorpor blev det.
På väg hem åkte jag förbi klubben för att köra 3 moment.
Nämligen:
Metallapporteringen
Inkallning m ställande o läggande
och skall.
Och hör o häpna: jag höll mig till agendan!!
Värmde upp med lite fritt följ o jäklar vad nice hon kändes!! *lycklig*
-
Sen körde vi inkallning, en rak, sen ett med ställande som hon gjorde kanon (la sig inte som hon gjort ett par ggr?!)
Avslutade med en rak igen o där hade hon jämnt fint tempo hela vägen. *yey*
-
Sen körde vi metallen. Jag har tejpat den glest igen, o nu börjar hon försöka sno den av mig när jag håller den
framför henne. hihi.
Apporteringen var helt ok. Bättre fart, förutom 2-3 m framför mig då hon saktar in o ser ut som om hon ska släppa den men kommer in med den ändå *puh*. Men det känns helt klart bättre, även om detta är nåt jag ska jobba på i sommar.
Avslutade med skallet o där gjorde hon ingen uppsjungning som hon gjort ibland innan. Typ ett woooowoow, voff voff, voff voff.. osv. Om ni förstår vad jag menar. Nu var det snabb start o rätt så jämnt skall fram till TYST.
Sen avslutade vi med lite bus o båda gick av planen med hög svansföring o rätt nöjda med oss själva :-)



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback