Bilder från Fridadagarna

Sötnosen Folke :-)

Säg: aaaaaa
'
2 saker samtidigt: hålla fast fint o titta på sin älskade matte
Och så Greta sötnos:
Tack Malin för sällskapet o peppningen hos Frida. Det var tuffa dagar för mig, men det kändes som
om jag nådde dit jag ville :-)
Avslutar med en bild på mina busar, så här ser det ofta ut om dagarna :-)
Nu ska jag hoppa ur säng o ut med hundarna innan vi beger oss mot Ystad Bk för
inofficiell nybörjartävling i agility. Jag o Dizza ska testa o se hur det går :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka härliga bilder ;)! Sista brottningsbilden är bara helt ljuvlig tycker jag. Verkar som ni haft bra dagar med mkt inspiration med i packningen hem. //Kram kram

Postat av: Malin

Supertack själv Jeanette!! Hade det jättetrevligt, som alltid i ditt sällskap! Synd bara att ni inte kunde sova över hos oss, men nästa gång tar vi igen det med råge tycker jag! :D

Ni var sååå duktiga hos Frida, men det vet du att jag tycker!

Fina bilder på mina mongon :)

Stora kramen till er alla!

2009-09-28 @ 15:50:32
URL: http://www.rottisivar.com
Postat av: Alexandra m Tyke

Heja Heja Dizza!!! Du får visa mig när jag kommer ner till Ystad = ) vart har du köpt den fina selen till Morra??



Kramar

2009-09-29 @ 12:08:55
URL: http://www.alexhoff.se
Postat av: Lotta

Japp det gör hon så det knakar, och snart är det dags för en beställning ;)

Finns fler som växer ser jag. SÅ goa de är mitt i sitt bus :)

Må gott :)

2009-10-11 @ 20:34:52
URL: http://www.rottisweb.se
Postat av: Nina

Ville bara titta in och säga "hej". Vilka härliga bilder!!!



Kramkram

2009-10-21 @ 07:36:16
URL: http://ninamartin.se
Postat av: Marcus Johansson

Hej!Jag hittade en bild här på bloggen på min hund Blackneck´s A´Coch. Jag undrar nu vem som har orginalet, bilden föreställer modprovet under SM i Västerås 2008. För övrigt, en trevlig blogg med fina/roliga bilder. Ha en trevlig höst-dag

2009-10-27 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback