Utmanad.

Linda, den busen, utmanade mig... så det var bara att kolla i Bildmappen...

Här är bilden som är i 6:e albumet och sjätte bilden.

Katjas dotter Wilda som lånat mamsens solglasögon (ska börjas i tid med märkesgrejer....)


Världens goaste Wilda!

-------------

Vad har annars hänt här i veckan... hmm... let's see.... :INGENTING!! typ...

Ingen hundträning annat än hundarna som rastat mamsen i motionsspåret. Skulle även springa idag innan jobbet, men min rygg vägrade gå med på det... så det blev rask promenad.
Idag blev jag stoppad av en av "grannarna" som bor längs med grusvägen jag bland annat brukar traska på när jag o dogsen är ute.
Trodde först de var rädda för hundar, för de stod som två ljus o tittade när jag gick med dem vid min sida, lösa... Men se, de var inte alls rädda o mina hundar fick en charmpaus med de tu. En vad dem hade tydligen storpudel, hade haft flera, men skulle byta ras till nästa gång... rottis skulle det bli. Den andre hade haft Pyrenéer.

Jag fick iaf massor av beröm för mina väluppfostrade hundar *host host*... skulle bara se galningarna ibland... De sa att det var skönt att se ngn som hade koll på sina hundar, då de flesta inte har det. Yes... äntligen ngn som ser det jag oxå ser... alltså vissa hundägare.. speciellt dem med små sattyg till hundar/råttor.

Jag insåg att jag var lite sent på det med att hinna hem o i duschen o sånt innan jag skulle köra till jobbet... blev inte så laglig farthållning idag, heller..... men det är väl max en böter per månad... öhhhh... eller inte... stötte inte på ngn Bolibompa-polis idag iaf. Puh.

Imorgon ska jag ta mig till Ystad bk o träna på fm, då jag jobbar em imorgon o mina hundar äntligen ska få busa o träna lite med matte så de är nöjda o glada när jag åker till jobbet. Långpromenad först o sen vidare till klubben o så lydnad. Planen är traggla framåtsändandet o testa av var vi står och sen fila på fria följet.
Dizza ska nog få grisa lite med Susanne o Lotta som oxå ska dit.

Kram på er, och ha en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: L8 & grabbarna

Tjenare bruden!



KUL att se träffa dig & dina vovvar idag :)! Det var verligen lääääääänge sedan! Fina hundar har du! Leo var kanske lite för lekfull med Tyon, men det gick ju hur bra somhelst;)!

Hoppas jobbet flyter på så att du snart e hemma igen ;)!

Hoppas vi ses snart igen, när det inte är så kallt :( Fast jag blev minsann varm i kläderna när jag tränat agility....speciellt med Kevve...pust hur ska man hinna ifatt honom. Tur man kan börja träna sig själv igen nästa vecka, kondisen e inte på topp!

Idag melodifestival....snygge Henrik i Scotts får man titta på.....

KRAM

Postat av: Nina

Amen gud så gött att få glänsa lite med überlydiga hundar :) - alla jämförelser har sitt eget värde s.a.s. Jag som hade hoppats på kokografi på TV-väggen men Wilda är ju oxå jättesöt :). //Kram kram

2009-02-11 @ 22:24:16
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback