Snart klar med val av bilder från läger o sm...

Men ni får njuta av Allans bilder av mina älsklingar från träningen igår.

Jag och Monica med Reja träffades igår för att köra spår och lydnad. Det blev mest till bus med "husse" för mina busar istället för lydnad. Körde bara lite skall, som ni ser på bilderna nedan, dirigeringsövningar och hopp.

Monica och Reja ska tävla Appell spår i morgon, och jag vet att det kommer gå kanon!! Jag tror på vinst och uppflytt, om allt går som det brukar. Spåra, det gör Reja som en gudinna så det kommer gå galant. Och har matte börjat tro på sig själv och Reja i lydnaden, som vi andra gör och ser, så kommer det bli finfina poäng i lydnaden.

Tack för sällskapet, Monica, och vi håller tummarna för er imorgon!

Här kommer alltså Allans härliga bilder:


Dizza spårar riktigt fint nu när matte skärpt sig och lärt sig en del...


Nämen, vad har du hittat för fint Dizza?? Lek vid apporten


Vad har du för gott i väskan, mamsen? Jag kan ta själv...


Nöjd tjej efter spåret med favvo-kamptussen


Yihoo!! en apport. Playtime!


Yey.... Tyson jagar apport


Run, Forrest, run!! Så här galen ser Tyson ut när matte kastar kongen.


Det finns ingen stiligare kille än Tyson!!


Dizza, sötare än socker


Skälla?? OK, håll i hatten matte!!


Låter faktiskt inte som en badanka... *pip-pip*


Hoppa är roligt!! Höjd, 1m (??) IPO-hinder

Återkommer ev imorgon med bilder från Svartbergslägret och Bruks SM.

/Jeanette o nöjda vovvar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka underbara bilder! Den som ändå hade en "husse" som kunde fota så fint!

Postat av: Elin

Åh vilka härliga bilder på mina fina vänner! :D Ser riktigt fint ut med träningen med... Har du klippt dig igen förresten? Du har ny frisyr varje gång jag ser dig fniss. Snygg i allt! kramar

2008-08-31 @ 09:25:39
Postat av: Linda

Härligt med en uppdatering och superfina bilder :D



Vi får se till att träffas en dag och träna vi med :) Jag och inte minst sagt hundarna skulle behöva det.



Kramar

2008-08-31 @ 21:02:44
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Prinsessan

Vilka underbara bilder, men ni är ju för söta tillsammans. Tänkte höra om du vet någon som kan sy ett rosa björkis dragsele?? Eller tror du att de syr ett om jag ber dem?? Tjingeling och kram

2008-08-31 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback