Än så länge internet... får se när jag får mitt i byhålan :-)

Jepps. Fortfarande internet i A-löv, men vi flyttar ju under de närmsta dagarna så då lär vi ändå inte ha tid till att sitta vid datorn...Jag har beställt internet till nya huset, men där hade det lyckats bli fullt, så jag får troligast snällt vänta till 20:e JUNI.. hur ska jag klara det?! Jo, med TV o massa hundträning, vilket de förtjänar efter veckor av nära på noll träning... stackare... Men först ska ni få höra....

Jag har varit så j-a klantig o allmänt förvirrad (ja, mer än vanligt till er som känner mig).

På mindre än en vecka har jag lyckats kasta lådan till min nya kamera, som jag inte hunnit klippa ut streck-koden för rabatt... i den låg batteriladdare o så även bruksanvisningen (spelar dock ingen större roll för det var på italienska, tyska o franska!!) och så låg även kvittot där. KLANT!!!

Jag var redo att åka till återvinningsstationen för att kolla om jag kunde hitta den, men efter en natts sömn så bestämde jag mig för att låta det vara o beställde batteriladdare på cyberphoto o som tröst lite annat...

Kvitto fick jag nytt via mail från inköpsstället. Tummen upp! Så garanti o sånt är det inga problem med, bara så j-a surt att jag ska lyckas med nåt sånt.... typiskt mig... när jag tycker jag är produktiv så är jag ibland det till överdrift o slänger allt i min väg... Nu hade troligast kameralådan ramlat ner i en låda som den stod ovanpå, o den skulle nämligen slängas...

Vad har jag lyckats med sen? Jo, jag skulle returnera en digital-box för att jag hittat en med hårddisk istället. Jag har skickat det o lämnade det hos expediten som skickade det vidare. Vad tror ni händer? Jo, när jag ringer o frågar Boxer varför jag fått faktura på dubbla "beställningar" så säger han att de inte fått tillbaka boxen. WHAT?! Ja, du har väl skickat det som paket. Jaaadå, det har jag. Trodde jag visste var jag hade kvittot på försändelsen, o vad inser jag: jo, BORTA!! Så nu ska jag trakassera Posten o se om jag kan få tag i ett kollinr iaf...

Jag har fått kommentaren: det drabbar iaf ingen fattig... nä, men surt ändå :-)

Så från o med nu, så är jag pedantisk med alla kvitton o papper jag rör. för stunden iaf...

Har fotat lite, innan batteriet tog slut o jag insåg att laddaren var på återvinningscentralen... kommer lite bilder, om nätet fortfarande fungerar när jag kommer hem... Ha dock överseende med en nybörjare.

102042-35

Morsan, du vet att den är min, eller hur?!

102042-34

Dizza spanar

102042-33

Huh?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina bilder på en ännu finare Dizza :) Hon växer damen.

Det där med kvitto känner jag igen. Skönt det löste sig iaf.

Ser fram emot lite bilder från huset sen. Och så kanske vi kan ta och ses en dag?

Kramar Linda

Postat av: Mirjam

Mycket fina bilder av en amatör!! :D Riktig snygging Dizza är med! Är nyfiken på vad du köpt för kamera.
Dina klantigheter liknar allt för mycket mina, suck! Och värre blir det i perioder då jag r stressad eller har för mkt att göra, så trösta dig med att det finns en klant till här ;-). Kramar

2007-05-17 @ 23:04:27
URL: http://www.mirjamshundliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback