Tema bling-bling

Jag blir helt till mig när jag ser fina halsband och Dizza har nog redan en 4-5 olika, varav ett par som hon ska växa in i. Jag bad Allan ta foton på henne med ett par av det söta halsbanden. Det svarta är från www.gummipets.com som jag köpte på TEBA i Höör (farligt ställe= blir dyrt varje gång man är där) , med vita gummi"nitar" som ska lysa i mörkret. Töntigt jag vet, men roligt!

Det andra halsbandet har jag suktat efter läääänge, det passar så himla bra till Dizzas färger och är allmänt snyggt, enligt mig. Har inte ens vågat berätta till min kära sambo vad det kostar, men så har jag själv betalat det.

Annars har vi inte gjort mkt mer än varit på tävlingen, och Dizza fick självklart komma ut och charma folk. I kväll var vi på lydnadsträning med Tyson, men Dizza fick även hon komma ut och visa upp sig på plan. Spännande då det var första gången i mörker som vi tränade med upplysta appellplaner. Hon var duktig som vanligt, men vår nivå är heller inte det mest hisnande.

Här är bilderna på en del ur halsbandskollektionen:



Gummipets-halsbandet

Mera bling-bling


Kommentarer
Postat av: Annie

hihihi jag e oxå tokig i halsband
Lotuz har nu oxå lika fint halsband som ni gav mina stora såååå fina är dom, har aldrig sett så fina innan.
Dizzieluren e så underbart vacker.....
kramar

Postat av: Elin

åhhh vad fin hon är!! :)

2006-09-27 @ 14:04:43
Postat av: Jeanette

Visst är min demonängel fin?! Men en rävfarm bakom varje öra hihi

2006-09-27 @ 20:21:50
Postat av: kottemor

Halkade in här då jag sökte på Gummipets.com,jag var själv och köpte det svarta halsbandet med nitar till vår lille Franska Bulldog igår,även ett annat i bruna toner från samma märke som är jättesöt på vår lille filur:)

Era hundar är så fina!!
Hoppas mitt lilla frö blir lika duktig när han blir stor,nu är han ju bara 6månader gammal och börjar sin första kurs nästa helg men spännande ska det bli:)

Mycket bra val av halsband;)

Ha en underbar helg!
/Cecilia

2007-03-23 @ 13:37:10
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback