Utmanad :-)

Först: Jag kom på mig idag hur j-a hundnördig man är ibland....

Satt och tittade på en serie jag hade laddat ner på datorn.. o ser ett lager med massa pallar och lådor o tänker:

Jisses vilken PERFEKT miljöträning/inomhus sök det hade varit där!!

Sen började jag skratta för mig själv och insåg att det händer ofta, detta fenomen... När jag kör bil, så kan jag tänka:
shit, där hade det varit PERFEKT att spåra eller köra uppletande... Det måste jag komma ihåg!!
Visst är ni fler galningar där ute? Please...... *skrattar*


Sen til utmaningen:



Linda har tydligen utmanat mig.... Buse!!

Nåja, här kommer det:

Regler:- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
- Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

01. Vad heter du? Jeanette
02. Ett ord på fyra bokstäver: jehu
03. Flicknamn: Julia
04. Pojknamn: Jonathan
05. Yrke: Jordbrukare
06. Färg: Jade
07. Klädesplagg: Jumper
08. Mat: Julskinka
09. Sak i badrummet: Jojoba-schampo
10. Plats/stad: Jukkasjärvi
11. En orsak att vara sen: J-a söndagsbilister....
12. Något man skriker: Jävlar!
13. Film: Jurassic Park
14. Något man dricker:Juice
15. Band: Joan Jett and The Blackhearts
16. Djur:Järv
17. Gatunamn: Juliebögatan
18. Bil:Jeep
19. Sång: Jailhouse rock
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jitterbugg?


Då är det min tur att utmana......

Det blir....
Alex o Mallodören (www.alexhoff.se)

Nina (www.palmstrand.se)

Vicky (www.thepack.se)

Susanne (www.klicka.cybersite.se)

och så sist, men inte minst:

Malin (www.rottisivar.com)

Bara om ni pallar, förstås. ;-)

----------------------------

Kommentarer
Postat av: Linda

Sådär tänker jag med när jag ser bra platser för spår eller uppletande hehe. Är man knäpp eller :)

Postat av: Nina

Asså den utmaningen ... Blir rätt bökig. Mitt namn börjar på C eller kan man ta N? Du har ju faktiskt skrivit Nina och inte Christina fniss. Tar denna under helgen! Ha en skön fredag och så. //Kram kram

2009-03-06 @ 09:24:55
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback