På promenad

I väntan på en hantverkare som skulle komma och kolla på taket för ev jobb så tog jag ut galningarna på promenad. Det regnar inte och man kan se solen genom diset.

Båda sprang som kalvar på grönbete och jag fick skratta en hel del åt dem.

Så här ser Dizza ut som oftast på promenaderna:

image79

Jajemän, med bara rumpan upp i vädret och huvudet djupt ner i grop för att leta möss... galenpanna.

image80

Vad händer när vi strax är hemma? Jo, matte säger klättra till Dizza. Och hon skjuter iväg som en kanon och upp i ett träd!!!! Jag menade en vägskylt som ligger på marken, som hon klättrat fram o tillbaka över o även suttit på när vi varit på tidigare promenader.

Jag började asgarva och fumlade efter min iPhone för att premiärfotografera med den.

Så här såg Dizza ut i ett träd:

image81


Och då ville ju inte Tyson vara sämre, och vips så var han uppe i trädet.


image82
"shit, vilken bra utsikt det var här!!!"

Mina sötnosar vet när matte behöver ett extra skratt.

Vi trallade vidare hem och nu ska jag iväg och handla lite mat och märgben.

Over and out, for now...


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Hallåj!

Jag såg nog bling bling halsbandet ??
Igår var jag & bet Andreas, kolla in på Lovas hemsida! Kan du finna fladdermusen ??
Må gott & skriv sen mer exakt när du kommer upp så jag kan kolla schemat för en vin & surrar kväll tillsammans med Cattis & Linda...// Tjingeling

2008-01-14 @ 09:03:55
Postat av: Lotta, Mozart och Greta

Haha du vet att det är katter som klättrar i träd va?
God fortsättning önskar tervland

Postat av: Jossan

Hello:)! Anmäl dig till lite tävlingar, då får man glöden tillbaka:)! Fina kort du har tagit på the deamons...ser ut och vara lite bättre väder i Skåne än här! Må gott Hälsningar alla kryp från gbg

2008-01-15 @ 14:59:55
URL: http://www.bolteus.se
Postat av: Elin

Haha vilka härliga bilder på hundarna i trädet! De är frä härliga ibland de små barnen... kramar

2008-01-15 @ 19:10:13
Postat av: Allan

Hihi, galet.

2008-01-16 @ 21:35:29
URL: http://www.allanbank.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback