Bilder på halsbanden o en utmaning

Här kommer mkt oprofessionella bilder på vovvsingarnas halsband:

image83
Tyson med sitt nya halsband. Texten är sydd med tråd som lyser efter man haft den mot en lampa. Nördigt? Absolut! *fniss*

image84

Och så Dizzas nya halsband:

image85

image86

Lite skitigt har det redan hunnit bli som min lilla mullvad håller på i trädgården o på promenaderna.

Ev träning på söndag, som både jag o vovvarna ser fram emot!

Nu till utmaningen som jag fått av Mirjam
http://www.mirjamshundliv.se/

ALLMÄNT...
1. Vad heter du? Anna Jeanette Laine, blev kallad Jeanni o Jeanno av vänner hemma i Kiruna förr.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har alltid varit nöjd med mitt namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tror inte det var några andra förslag...
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? 74
6. Vart bor du? Lilla Beddinge
7. Bott utomlands? Ja, Hamilton, Virginia i USA
8. Flyttat antal gånger? 9 ggr
9. Vart skulle du vilja bo? På en gård med stor mark omkring
10. Yrke? Flygledare på Kastrup, Köpenhamn

UTSEENDE...
1. Hur lång är du? 1,74
2. Hur mycket väger du? Way too much
3. Hårfärg och frisyr? Varierar, just nu uppklippt i nacken.. o rödbrunt med lite slingor fram
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Ögonen
6. Minst nöjd med? Att jag gått upp i vikt... satans oxå
7. Skostorlek? 40-41
8. Glasögon? Ja, men används aldrig samma med linser
9. Har du några piercingar/tatueringar? En tatuering på ankeln
10. Är dina bröst äkta? Är inte allas det? En del av dem i vissa fall...

FAVORITER...
1. Filmer? gillar det mesta drama/komedi/action/thriller beroende på humör
2. Låtar? Just nu är det Sarah Dawn Finer som spelas mest i bilen/hemma
3. Årstider? sommaren, om det är soligt o fint annars vårvintern i norr....
4. Mat/Dryck? Jacobs mat o så vin till det
5. Djur? Hundar o katter
6. Färg? blått, grått
7. Parfym? DKNY, Delicious
8. Tv-program? Greys Anathomy
9. Sysselsättning? Syr, fixar hemma, umgås med hundarna o så måste man visst jobba då o då.
10. Snask? godis är min last...

KLÄDER...
1. Vad använder du just nu för jacka? Hundjackan är  på för det mesta, annars Peak-väst el svart längre jacka fr H&M
2. Vad använder du just nu för skor?Olika; hemma mest gympadojor, annars varierande beroende på humör o klädsel
3. Favoritfärg på kläder? Svart främst (döljer bra) annars grått o blått
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mysbyxor o huvtröja
5. Märke på jeans? Har inte köpt jeans på länge
6. Favoritaffärer? Change, American Eagle (i USA), ujuj många... går in där jag ser nåt jag gillar
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar
8. Vad har du för byxstorlek? alldeles för stora... återkommer om några kilon
10. Vad har du för tröjstorlek? L/XL

BLANDAT...
1. Vad heter din morfar? John hette han
2. Vad har du i din jackficka just nu? Bajspåsar, hundgodis
3. Vad är du beroende av? Datorn, bilen...
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vad tror du på? godheten i människan
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen alls.
8. Vad köpte du senast? Ben o godis till vovvarna
9. Har du nåt husdjur? 2 hundar o 2 katter, och så ofrivilligt möss i mellanväggen då o då.
10. Vad bor du i? Hus i Lilla Beddinge

PRYLAR...
Plånbok: Brun i läder.
Tandborste: Elekrtrisk... så vit.
Smycken: Örhängen o halsband o ringar, helst fr Pilgrim el Dyrberg&Kern
Solglasögon: Dior
Underkläder: Köper bara från CHANGE, sitter bra o ser bra ut till helt ok pris.
Hemma: Åh jisses, alldeles för mkt... försöker rensa ut. Anyone needs a Chrysler??

Vilka vill du ska göra listan? Hmm... Elin har redan blivit utmanad.... Helén o Maxa, Linda o Wille, Jenny T, o RedGoblins-Åsa!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Supersnygga halsband! :) Vovvarna är fina de med... kram

2008-01-18 @ 22:24:50
Postat av: Prinsessan

Ska ta med mig kameran åt matte, så du får se hur jävla snygg jag är. Sen är det helt fel helg som du kommer upp, matte jobbar natt från Tors-Mån morgon. Sablars elände!! Tjingeling från snyggaste mallen i norrland

2008-01-18 @ 22:55:57
Postat av: Linda

Vilka fina halsband :) Kanske måste mina med ha såna??? Speciellt min fralleflicka när hon nu kommer?!

Kramar Linda

Postat av: Christine

Vilka snygga halsband!! *vill ha*
Hoppas allt är bra med er och lycka till med tränande och tävlande!

/Christine

2008-01-21 @ 11:43:22
Postat av: Malin

Har ju redan sagt det men åh så fina halsbanden är! Ska allt ta och beställa till mina tror jag bestämt, ett sådant där rosa till Ivar som vi pratade om ;) hi hi
Kul att läsa utmaningen!
Kramis

2008-01-23 @ 01:29:05
URL: http://www.rottisivar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback