Lite bilder iaf :-)

Först lite blandat på mina 3 älsklingar:
"Lilla" Carra har börjat bli stor
Härliga, galna hund <3
Min stiliga Carra
Uh oh... nu kommer Dizza o tar mig
På språng... surprise
Dizza o Carra rejsar järnet i snön
Fullt ös, medvetslös :-). Sällan en tass i backen
Som sagt...
Prinsessan på täppan :-)
Carra o Morra busar
Mitt charmtroll är på G igen <3
Jättefarlig :-).. nädå, hon tuggar bara på träbit som hon hittat
Vårkänslor?
Fröken Grånos
-
O så avslutar vi med bilder på Index o hennes söta amstaff puppisar:
Mamsen Index vilar lite :-)
Dem är söta när dem sover... o när dem är vakna :-)
Håller koll på mamsen
Här kommer jag!!
För mer info om kombinationen gå in på McMarras hemsida . Tror det blir Amstaffar som kommer visa sig
på tävlingsbanorna om husse/matte har den avsikten.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka helt underbart fina bilder på fina vovvar! Carra börjar ju verkligen att bli en stor tjej - underbar utstrålning! //kramar

Postat av: Susanne

Vilka UNDERBARA bilder på dina älsklingar!!!

2011-02-14 @ 12:58:00
URL: http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback