Bilder från Ölandshelgen

Kände att man kanske missar dessa bilder om jag bara uppdaterar förra inlägget, från igår..

Här är iaf några bilder från helgen (det blev inte så många då jag ville fokusera på träningen med hundarna)


Mirjam o Coffee


Coffee


Orup som vuxit en hel del sen Ystadlägret


Orup undrar vad jag vill...


Birgitta o Axe


Ligger fint (en tydlig Yngve-kopia, men så är det ju hans far)


Sivs Raskebo's Furia håller ögonen på mig


Världens charmigaste Hoffe; Luna


Luna blickar ut över vyerna


Svårt att hitta en mer perfekt fotomodell!!


No-päls-kvar-Lista


Svår att fota när det är lite molnigt, men jag älskar hennes vakna uttryck


Lite myror i byxorna ibland, jag fick passa på när tillfälle gavs :-)


Sina, som vi inte fick träffa i Ystad pga att hon var nyopererad


Sara ville ha lite "action-bilder", här är fritt följ


Och så körde de lite apportering


Furia, redo för inkallning


Jag flyyyyger!


Furia; fullt ös-medvetslös!!

Jag vill återigen tacka för en underbar helg med supergod mat, skön säng (trots lite trångt då båda skulle sova i sängen med matte), roligt gäng och härliga nya marker!!

Håll tummarna för oss på söndag, då jag o Dizzelizz ska testa lägre spår!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härliga bilder!! Och så fiiiina hundar, allihopa!Jag ska hålla tummarna för dej och Dizza på söndag! Eventuellt kommer jag till skurup, jag måste ju lämna vetintyg till klubben.

Postat av: Mirjam & Coffee

Vi håller alla tummar till helgen!! Härligt att se alla bilder, såå fina :). Såg att jag själv också fastnade, hmm. Bilden med den riktigt blåa bakgrunden på Luna blev häftig, synd att solen ville gömma sig sen. Luna var en grym fotomodell, satt ju helt stilla hur längesom helst. Sen går det ju knappt att känna igen Lista utan päls hihi, ser mest ut som en unghund ;). Tack för att du är vår lägerfotograf!



Kramar

2008-09-24 @ 14:30:01
URL: http://www.mirjamshundliv.se
Postat av: Linda

Vi håller alla tummar, tassar och hovar på söndag :D Det kommer ni klara galant.

Sen skickar jag ner Wille till dig så har du någon ny att träna med ;)



Kramar

2008-09-24 @ 17:49:36
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Elin

Heeeeej... har vfu hela denna veckan därför jag inte kunde svara när du ringde. Vi får höras imorgon. :) Vilka underbara bilder du tagit! Fatta; ni kommer regera på sön. :D puss och kram

2008-09-24 @ 21:36:34
Postat av: Alexandra

Hallå på er!

Verkar haft kanon skoj.Blir avis på er. Klart vi håller tummarna för dizzelizzan.Visa nu att mallar kan spåra heja heja Kramar Alex o Tyke

2008-09-25 @ 11:02:02
URL: http://www.alexhoff.se
Postat av: Ann-m o Retrivrarna

Hörredu på Söndag är det ni som står på pallen veta LYCKA till vi håller både tummar o tassar // Ann-Margreth

ps,,,,, Vi har ju Spårläger denna helgen som du vet med Jan Gyllensten,,ds ( retas )

2008-09-26 @ 07:13:53
URL: http://retrivrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback