Bilder från dagen

Idag har jag stigit upp okristligt tidigt för att vara en ledig dag... kl 05.00 pep klockan... isch.

Orsaken till att klockan ringde så tidigt var att jag skulle iväg och agera spårläggare till högre spår-tävling på Skurups Bk.

Det var 10 ekipage som startade, 5 som återstod till lydnaden.

En enda blev uppflyttad till elit, Susan med sin Beauceron Zenta. Grattis!!

Här är lite bilder på just Zenta och så på klubbpolares söta Rottisvalpar.


Zenta, en stilig tjej




Rottistiken Vita


Är hon inte söt???


Brorsan Spike


Spike kör valp-sittning a la skinkan

Nu ska jag ladda vidare med en nannandes Dizza vid min ena sida i soffan och Tyson på golvet nedanför. Håll tummarna för oss i morgon, låt oss hoppas att Dizza inte är kvar i spårsvackan... Är hon inte det så borde det luta mot uppflytt!!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Susan & Zenta

Fina bilder! Lycka till i morgon!

Postat av: Linda

Vi håller alla tummar för er idag :) Det kommer gå super ska du se och ni har uppflytten som i en liten ask :D



Underbara rottisar :) Vem är de efter?



Kramar

2008-09-28 @ 10:10:20
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback