Några bilder från Ystadlägret..

Ibland finns det andra saker som får prioriteras än att sitta och blogga... Jo, det är faktiskt så.

Och så har det varit i mitt liv. Jag har fixat i huset, och har velat ha en del saker gjorda innan jag ska börja jobba igen. Och imorgon börjar jag jobba. Färdig? Nope, man blir nog aldrig riktigt färdig i ett hus *dagens sanning* 

Nåja, här är en del av bilderna jag tog på lägret:


Instruktör Bengt o hans Birgitta


Bengts guldklimp Imax i uppletande


Imax har bara ögon för husse


Vaddå lång tunga??


Kerstins Exi i uppletande


Malins Lista.. fullt ös medvetslös


Lista, en hund med glimten i ögat


Anette's charmtroll Luna


Kunde inte låta bli.. skön grimas :-)


Sara's "lånehund" Martini


Tyson fick också gästträna ibland!


Dizza i fullt ös till matte. Fotat med min kamera av Malin (tack!!)


Jajemän, jag fångad på bild!


Mirjams charmtroll Coffee


Imax-sonen Vozz, Christer o Evas familjemedlem

Nu fick jag nog med alla vovvar som deltog i vårat gäng... fler bilder kommer

Over and out!

Ut o jobba igen... hihi



Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med en uppdatering och med bilder dessutom! :D

Jättefina bildar du klickat!! Och tänk så långa hundtungor kan bli, hi hi!

Ha det gott!

Kramen

Postat av: Kerstin

Perfekt! Vad du är duktig fotograf. Dela med dej av dina bilder till arrangören av lägret oxå! Snälla? ;)

2008-07-19 @ 22:30:41
URL: http://sassiochexi.wordpress.com
Postat av: A-M ,Pako o Kryddana

Superfina kort håller med dig att ibland hinner man bara inte att blogga el ngt annat för den delen iheller,,,,,Kramen till dig

2008-07-20 @ 16:52:46
URL: http://retrivrarna.blogg.se/
Postat av: Åsa & Prinsessan

Åh visst är det underbart med läger. Massa roliga människor och bara tänka hund för ett tag. Slippa alla måsten som finns hemma.... Fan vad snygg du var i byxorna hahah. Stora kramen till dig och lill Prinsessan. P.s Var rädd om er!!!

2008-07-21 @ 13:30:10
Postat av: Luna och Anette

Jätte grattis, ni är super duktiga.

Anette

2008-09-29 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback