Helg i hundens tecken, bara inte mina egna...

Det ska bli sååå kul!

I morgon, tidigt (urk), ska jag iväg till Göteborg med Linda (
www.rottislyan.com) för att kolla in My Dog! Det är ju bara ett stenkast bort för en norrlänning hihi. Vi åker bara över dagen, men det ska bli kul och jag tror det räcker med det.

Ser fram emot att träffa Elin, Nixa o ev Ozzy. Kul att se hur stor hon blivit, Nixa alltså!!!

Sen ska det bli kul kolla in Mozart o My ställas ut (www.myslya.se) . Lycka till, Lotta!

En del uppvisningar ska bli riktigt kul att se! Har fått recensioner av Elin, och hoppas att Sverker är där o visar upp sig o sin hund.

Shopping, tja.... antagligen. Ska dock försöka hålla i pengarna, nu när vi har en del utgifter kommande pga fukt i garage o kvarvarande badrumsjobb.

På söndag ska jag iväg till Lomma och se nya korningen hur den ser ut. Ska bli kul, speciellt när Tyson är anmäld till korning i mars på den klubben. Återkommer med uppdatering från helgen.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

Stort TACK för idag :) Alltid lika trevlig att träffa dig :) Och TACK för skjutsen hem. Nu fick du se lite av köket också :)

Hoppas vi ses snart igen :)
Du vet, är det något så bara ring eller kom hit :)

Kramar Linda

Postat av: Anonym

Hej.. det var kul att träffa er idag!! :D.. Jag var lite seg bara.. förkylningen som spökade. Slängde mig i säng när jag kom hem..
Pussa Dizzelizz..

kramar

2007-01-06 @ 20:10:01
Postat av: Jeanette

Tack Linda för sällskapet!! Det var kul och även om jag handlade en del, så blev det (kors i taket) inget halsband eller koppel!!! det brukar det ju bli normalt halsbandoman som man är... hihi

Elin, det var kul att träffa dig o Nixa igen!! Hon var jätteduktig tyckte jag och har lika härliga mallehångel som Dizzelizz *fniss*

Krya på dig, Elin o pussa Ozzy från mig!

2007-01-06 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback