Jag har tydligen blivit utmanad.... av Elin-bus

Jaha, då sitter man på pottkanten...

Vi går snabbt över till utmaning nr 1:

4 lögner o 1 sanning. Vilken tror ni är sann?

1) Jag vann i SM-finalen 2001 i TaeKwonDo på Knockout.

2) Jag har deltagit i Fjälldraget 1 gång med Björkis-gängets hundar. Hamnade på en 15:e plats.

3) Jag har rakat håret en gång pga ett vad

4) Jag har blivit stoppad när jag körde skoter av ett gäng militärer, pga att jag var inne på deras övn område (sköt skarpt)

5) Jag har knockat en person i självförsvar (hotad på väg hem efter en utekväll)

----------------------------------
Utmaning nr 2:


  1. Ta upp närmaste bok. Sid 18 rad 4 vad står där?

"Träningen=dagens lekstund

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Symaskinen

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Det var nog Nyheterna

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?11.10 (10.59)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?Symaskinen som broderar 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Förde tillbaka släpet som vi hyrt igår..

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?På Elins sida 

8. Vad har du på dig?
Svarta byxor, röd turtleneck och svart Arrakhuvtröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Inget jag kommer ihåg iaf... jobbade natt o sov kort stund..

10. När skrattade du senast?


I morse när jag skulle sopa lite snö på stengången upp till huset och Dizza tog tag i sopan o började kampa. *"loss, Dizza, loss" fnissande*

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett par hyllor med hundböcker, priser fr Taekwondo o Tysons tävlingar, ett par tavlor o anslagstavla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?Hmmm inget jag reagerat över iaf...så näää inte nåt jag kan komma på..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?Kul, men tar lite tid 

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"En natt på museet".

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj... en gård med stooooor tomt.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.Hmmm... vad tusan... kan ju inte nämna nåt som redan står i utmaningen ovan... Att jag, trots mitt humör, har svårt för konfrontationer och hatar att vara ovän med ngn som är nära mig.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?Bättre hundhållning!!

18. Tycker du om att dansa? 

Jaaa. Förr var jag o Katja ut varenda helg spiknykter för att just dansa. Sen om det såg bra ut är en helt annan sak hehe


19. George Bush?

Loooser... skulle aldrig ha fått bli president...


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? 

 Funderar faktiskt inte mkt över barn. Jag vet faktiskt inte...


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jag blev sugen att söka jobb i Australien o Nya Zeeland men jag skulle inte vilja utsätta mina hundar för den resan för de skulle helt klart med..  så det får bli Sverige

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?Jaha, så du klarade att sköta dig iaf ..

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Hmm....

Linda (rottislyan), Marina, Malin (Rottisivar) o Carro (callencos)

so, come on girls!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det inte 4 sanningar och 1 lögn?
Jag tror iaf att nr 1 är sant :)

Jag har bävat för den där 2:a utmaningen hehe. Nu fick jag den... Ska svara efter bästa förmåga hehe.

Kramar Linda

Postat av: Jeanette

Jo, det är det men jag gjorde om den, roligare då... antecknar ditt svar.

2007-02-08 @ 11:59:42
Postat av: Elin

Hehe oj då.. det var ju svårt. Jag är ätt säker på att du vunnit SM i TaekWonDo men om det var 2001 är ju en annan femma. Skulle itne förvåna mig om du knockat en läskig gubbe en natt heller haha.. Men jag tror faktiskt att du har rakat håret en gång p.g.a. ett vad :p..

kram på dig!

2007-02-08 @ 17:20:08
Postat av: Lotta

Skrev ett inlägg men vet inte om det blev skickat...blev nämligen något fel..
Jag chansar iallafall vilt här på 3:an.
Ha det gott!

2007-02-08 @ 23:17:28
URL: http://www.rottisweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback