Å lite bilder...

Tränade i lördags o tvingade på kameran på Kattis som tog några bilder på Morra
när vi körde uppletande. Här är påklädningen i full gång.
Redo att skickas... kom igen då, matte!!!
Yihooo!! Lillfia rusar in med första föremålet!
Å då får man godis... matte e bara sjuuuukt långsam...
Morra sladdar in i fotposition för avlämning <3
Å så skicka ut mig igen då!
---------
Dizza gjorde ett riktigt fint spårarbete. Hennes upptag kommenterades med:
Det där var fan en 12:a!! Skolboksexempel!
Då blir man extra stolt över sin majonäs Dizzelizz.
Liggtiden var 2 h och en hel del vind, o det såg man på henne. Jisses vad hon kämpade
på vissa ställen. Men alla pinnar in och en kanonnöjd Dizza.
------
Uppletandet har det verkligen lossnat för Dizza. Så härligt att se. Bara för ett år sen var
det katastrof. Hon la av efter typ 2 skick, då fick jag inte ut henne o hon blev låg.
Men efter hjälp o tips från vänner och sen blev den stora vändningen, speciellt för mig, på
Ystadlägret för Anna Lövgren. Vilken underbar människa det är!
Jag har henne att tacka för mkt i Dizzas fina framsteg.
----
Carra o Morras spår blev oxå en liggtid som nog var alldeles för lång för dem med tanke
på vinden... De kämpade på, men det var inte samma säkerhet o trygghet i spåret som
de normalt visar. Men, en gång är ingen gång :-)
-----
Tävlingspremiär för mig o Dizza för i år blir på söndag. Ska bli spännande att se hur det
går i alla moment och vad vi nu ska jobba vidare på.
Ha en härligt vårig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback