Bilder från Svartbergs del 1

Text kommer kanske sen... orkar inte just nu.

Men jag kan iaf säga att jag hade himla kul och jag är så glad över mina vänner som mötte upp o gjorde dessa dagar underbara!! Tack, tjejer!!

Fick massa tips o nya idéer hur vi ska gå vidare jag o vovvarna. Nu ska jag bara finna tid till allt... :-)

Här är bilder på de andra deltagarna:


El kryddo har bara ögon för sin matte :-)


Kryddan, happy camper


A-M pratar med bollen i fickan... spännande tycker sötnosen Paco


Charmtrollet


Malin skyddar sin kamera o superobjektiv :-)


Alltid lika söta Klicka


Jag lyckas alltid få bilder på Klicka där hon ser ut att le :-)


Greta ser bara matte :-)                             Allas vår General Greta


Hon kan se rätt så bestämd ut


Och även glad :-) sötnosen.....


Va?! Menar du den här?? Säker?


Tyke Tyrann sneglar lite....


Mums!!! Tyke njuter av lite godis


Mojjan.... ska vi hitta på nåt snart??? snääääälla


Lite trött blir man allt efter all rolig träning! Tyke demonstrerar lösning.


That's all for today, folks!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Amen vilka fina foton! Härligt härligt - I love :). Jag är inte bara flygledare och chef över The Katastrofområde jag är duktig hobby fotograf oxå ;). //Kram kram

Postat av: Elin

Åh vilka härliga bilder.. gillar särskilt den sista på mallen. Sjukt söt. :D kramar vännen

2009-05-18 @ 18:38:10
Postat av: Ann-m o Retrivrarna

Hellu bruden!!!!

fantastiska bilder på ett underbart gäng saknar

Hörredu nu får det bli ngn träning tycka

Kramen

2009-05-20 @ 23:03:00
URL: http://retrivrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback