Lydnads SM

Turen har fortsatt och jag lyckades kompa igår fm, då jag egentligen skulle jobbat. Så jag körde till Karlskrona för att heja fram Elin o Nixa och bli inspirerad av andra ekipage i kvalet.

Himla många duktiga ekipage, och kul att se. Lite hattigt att köra 3 ringar, när det var flera man ville följa men de körde samtidigt i olika ringar... nåja, kul var det iaf!

Hade med hundarna, självklart och det var lite skönt att det inte var strålande sol o varmt när de skulle vara lite då o då i bilen. Speciellt Tyson är detta kanonbra för iom att det är så mkt små hundar, som han INTE är förtjust i, men han släppte det fort. Duktig kille.

Tyvärr så hade Nixepix gått upp på platsliggningen. :-o... händer ju aldrig annars.... typiskt att det hände igår... för jag tror de hade kunnat vara tätt på kval till final om inte i final då...
Men jag tyckte det var kul att se dem och så himla stolt över Elin som gång på gång visar hur duktig hundtjej hon är. Inspiration!!

Har tagit en del bilder, men iom att solen lyser och det är underbart väder ute så drar vi oss ut i solskenet istället!! Njuta i trädgården, kanske måla lite fönster och så träna med mina underbara 2.


Bilder kommer här:


Vi börjar med ekipaget som var en stor orsak till att jag åkte dit: Elin o Nixa

Snyggt ff, trots ösregn :-)

Nixepix, igen... enda mallen i hela sm:et :-)

Elins klubbkompis

igen :-)

Fullt ös till matte

Dirigeringappportering

Fullt ös!

Förberedande manöver inför gripandet

Gripandet :-)

O så tillbaka till matte!

Ann-Kristin Petersson med Tjalve fr klubben (Ystads Bk)

Så här glad blir en pudel efter genomfört program!!

Towa Lindh o Havrevingens Qaala, 19:e plats!!

Qaala med giraffhals :-)

Minsta vovven i startfältet. Tog sig till finalen :-)

Inga bra bilder denna gång, men skyller dels på att det ösregnade ena stunden o sen uppehåll för en kort stund för lite duggregn som sen övergick i ösregn igen...  Men håll tillgodo ....

/Jeanette


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att se dig igår snygging.. :D Du måste komma och hälsa på snart. Och köra massa träning... nu ska ni till SM!! Tjohooo.. sen har jag en lite skojig grej i höst som jag tycker du ska hänga på. Vi för snacka om det. kram och löv U!

2009-06-14 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback