Snart kommer blogg om vår tur till Krokasmeden....

Jag är bara så himla trött efter allt för få sovmorgnar och en massa aktivitet på få dagar. Himla kul har jag haft denna vecka, även hundarna oxå. Det har blivit en massa lyckad träning, vilket har varit skönt och kul.
Avslutade veckan med sök med Landskrona-gänget som jag trivs kanonbra med! Fick även äran att se lille Haix som Jörgen äntligen fått hem (en 8-veckors schäfer som är härligt lakritsfärgad), vilken go vappe!!

Efter söket blev det gasa till Skurups Bk där det var årsmöte. Fick även där se världens sötaste valp, Lottas nya tillskott till sin flock, en BC i bruna färger också hur söt o go som helst. Blir nog kanonbra för dig Lotta!! Levererade även täckena till henne som var sydda till storebröderna i hundflocken.

Nu sitter jag här i soffan med ögonen i kors, nästan. Jag är sååå trött, och det blir att gå i säng tidigt för att orka jobba fm i morgon, tisdag och onsdag. HJÄLP!!

Jag försöker ta mig i kragen och skriva en rapport från Krokasmedens-turen med bilder i morgon.

Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste vila tös och ta det lugnt ibland :)


Blir en tidig morgon för mig med imorrn. Ska lämna Chevan på service kl 07.00 imorrn. URK!!

Kramar Linda

Postat av: Malin

Läste precis på Krokasmeden att du varit där, åh vad spännande!!!
Väntar ivrigt på text och bilder... kom igen nu då... jaja, får väl vänta lite till ;o)

Härligt massa träning ni haft sista tiden, underbart!

Kram kram!

2007-01-29 @ 02:01:16
URL: http://www.rottisivar.com
Postat av: Maria

Sätt nu lite fart, jag vill se BIIIIILDER!!!!! :-)

mvh Maria

2007-01-29 @ 13:29:06
URL: http://www.utzi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback