Tecken-rush... och så lite uppladdning

I går sydde jag 5 st tecken klart, 4 av dem ska med till Göteborg och en är idag skickad med posten.
Hoppas nu alla blir nöjda o att de passar bra storleksmässigt... Alltid lika nervös.

Ska försöka lura fotona av min sambo så jag kan sätta dem i bloggen till att börja med...

I morse kom vi på min lilla "oskyldiga" malinutt med en av mina bh:ar i 2 bitar. Hon tyckte nog jag behövde en ny, så vill jag tolka det iaf. Hihi. Fick några bannord från matte när hon kom pås... ajabaja.

Men som min sambo säger när jag köpt ett par nya skor: ett par in=ett par ut. Då har jag insett att det måste ju även gälla tvärtom. En ut=en ny in!!

Ikväll är det dags för Tyson att visa framfötterna. Sitter på jobbet o planerar vad vi ska träna igenom idag. Lutar åt krypet, vill ju tävla lägre. Och spåret visade det sig inte vara några större problem med. *ler stolt* . Framförgåendet blir oxå nåt vi får köra lite på igen. Ev lite hopp-sitt-hopp, men främst de andra 2.

I morgon åker vi tidigt till Göteborg. Ja, igen!! På schemat står det sök med Elin o gänget o så Mette o co. Eftersom det klickat hos Dizza riktigt fint, så är jag sååå taggad att köra sök. Blir sök även på söndag med Landskronagänget!!
Ska även få träffa Carros nya tillskott Hugo. Ett kakmonster till!! Ciwi är charmig som få, så Hugo får svårt att slå det :-)

Vi stannar över i Göteborg för att träna hos Krokasmeden på lördag. Åh, vad rolig helg det blir!

Onsdag, igår, var den enda "hundträningsfria" dagen den här veckan. Jag fick frågan av en i måndags; gör du något annat än tränar med hundarna??... Öhhh, näää  men vad är problemet? Det är ju det som är kul!! Och så länge hundarna gillar det, så fortsätter vi!! Ska försöka hinna sy lite tecken emellanåt, och.... ja jobba lite oxå. Har ju inte riktig råd att sluta jobba... även om det hade varit en dröm att kunna vara med hundarna och familj när man själv kände för det, utan att behöva åka till jobbet.

Nog med drömmandet, nu ska jag upp o jobba igen. Återkommer söndag eller måndag med uppdatering från helgens äventyr!

Kramisar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åhhh, det låter ju jättehärligt att träna hund hela helgen! Vilken tur du har som kan göra det:) Själva ska vi ha dop på söndag så då blir det inget hundigt alls:( Förhoppningsvis hinner vi träna lite på lördag istället. Kram från Helen

Postat av: Elin

Heeej... åhh vad kul att ni kommer :).. kl 9.30 i Olofstorp. Hjälp vad tidigt för er då! Bara för att jag skulle hem och sova på em. :) Går det bra eller?

kramisar

2007-02-15 @ 17:22:10
Postat av: Linda

Du är så flitig med symaskinen :)

Ha det nu riktigt kul i Götet... men det tror jag du får :)

Kramar Linda

2007-02-15 @ 19:52:04
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Malin

Åh, det låter som ni kommer få en helt underbar helg med massor av skoj träning!!
Ser fram emot att få läsa om allt sedan!

Vore vi gjorda av pengar skulle jag inte tveka en sekund på att komma ner till Lerum och träna med er...

Flitig är du med symaskinen också! :D

Vacker bild på framsidan, hälsa Allan att han är himlans duktig på panorering... kanske han har lust att ge en lektion till oss!? ;)

Kram & trevlig helg!!

2007-02-16 @ 16:40:47
URL: http://www.rottisivar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback