Inte många knop...

Vår vecka har inte varit särskilt händelserik. Har äntligen fått upp lite julgrejer, så nu kanske julstämningen infinner sig...

Jobbar dock fm julafton, och sen blir det att hämta vovvarna från pensionatet o sen ta en härligt lång tur innan jag tar en tur till J som har HELA sin familj hos sig.... spännande.... om det blir för mkt så har jag ju alltid hundarna som ska ut en sväng. Vet iaf vad jag får i julklapp av J... hehe... En iPhone!

Nästa vecka blir dock fullt ös. Ja, inte på hundfronten kanske. Men handla det sista till paketet till min värdfamilj i USA ska göras. Och så det sista till familjen i norrland. En del ska sys (halsband till vovvarna bland annat).

Ska hinna sy 2 beställningar, trots att jag egentligen har paus.... svårt att säga nej har jag... *slår på mig själv*

Sen är det då julklappen till en pojkvän som inte är lätt att behaga.... när det är nåt han vill ha så köper han det direkt, som jag själv gör.... Men har nog kommit på nåt bra... en upplevelse bland annat.

Ska försöka hinna ta mig till TEBA o kanske en sväng förbi Linda för lite snack o ev spårning. Men allt beror på hur effektiv jag är.

Sen så fick jag veta att min bil kommer en vecka tidigare än sagt!!! Det är sällsynt! Normalt är de väl alltid försenade. Shit, pommesfrites. Nu måste jag fixa burar.
Det blir en Mitsubishi Outlander, grafitgrå, metallic. Jättefin, och framförallt: 4wd!!!

Vovvarna får långpromenader o en joggingtur eller två. Kanske ett par spår oxå.

Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba.....

Kram

J


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en trevlig läsning... en tur till TEBA och mig kanske :D:D Du, eller ni ska jag säga, är så välkomna :)

Joggingtur, vad duktig du är. Sånt skulle jag oxå behöva men jag HATAR att springa hehe.

Kramar

Postat av: Elin

Ja den bilen får du sätta ut bilder på sen som vi sa :D... en dyr julklapp till dig själv i år ;). stor kram och GOD JUL!

2007-12-17 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback