Träna på att inte vara så aktiv...

Sen i söndags har jag jobbat, sytt tecken och så försökt fixa inför fotografering av huset.

Jag lär mig aldrig; jag är en hopplös tidsoptimist. Det man tror man ska hinna på en viss tid: glöm det!

Hundarna har inte fått mkt uppmärksamhet förutom promenaderna, men det kan oxå vara nyttigt ibland. I kväll är det äntligen kurs igen. Det blir att pröva på Freestyle och Flyball. Det ska bli riktigt kul, freestyle vet jag ju att Dizza o Tyson tycker är hur kul som helst. Flyball blir spännande, borde passa Dizza-fartdåren.

Idag blir det hem direkt efter jobbet, fixa det sista innan mäklaren o fotografen kommer. Puh! Man kan bli stressad för mindre. Folk brukar alltid ställa frågan om jag har ett stressigt jobb som flygledare, och jag brukar svara att jag är mer stressad på fritiden än på jobbet. Och så är det verkligen. Jag är bra på att boka in alldeles för mkt på alldeles för kort tid.

Vi hörs en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Kul.. du får skriva om hur det gick för oss nyfikna :).. kramar

2007-04-11 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback