Storebror och matte vann idag!!!

Och Dizza var riktigt duktig hela dagen. Moffade lite på dessa faaaarliga bruksvovvar, men överlag lugn och gillade att kolla runt i den nya miljön. Och hon drog som vanligt folk till sig ;-)

Men åter till storebror, för det var hans dag! Han var sååå duktig. Vi samlade ihop 187,5 p och snappade åt oss förstaplatsen. Kul! Dock var det Dizza som var ute vid prisutdelningen, men prispallen måste ju kännas på inför kommande resultat ;-) .

Jag, med min tur, drog först och drog nr 17, av totalt 17 ekipage. Bra gjort, tänkte jag ironiskt. Men det visade sig inte vara några som helst problem för T. Jag trodde han skulle vara seg efter så lång väntan. Men icke sa nicke. Vi fick tior på allt utom Linförighet där vi fick 9:a, och Fritt följ och ställande under gång då vi fick 8,5. Så jag kan inte vara mer nöjd! Tyson hade jättefin kontakt och kändes inte alls seg som han gjorde sist vi tävlade.
Han klarade alltså platsliggningen utan problem, trots att en rottis som låg bredvid honom formligen flög upp så fort han skulle lägga sig och stack glatt till tävlingsledaren. Tyson låg kvar och vi fick lägga om hundarna och göra om platsliggningen.

Ja, det var allt för idag, från en trött/nöjd matte! Vilken tur jag har som har 2 stjärnor till hundar!

Fint pris


Kommentarer
Postat av: Annie

hurrra för superekipaget, där satt den
stolta kramar över min duktiga vän o hennestrogna vän o pussar till lilla dizzy

Postat av: Linda

SuperGRATTIS till förstapriset och vinsten idag :) Måste kännas helt underbart :) Och vilka poäng ;)


Härlig bild på Dizza på förstasidan. Känner igen det där med alla leksakerna haha.

Kramar Linda

2006-09-03 @ 20:41:51
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback